joi, 24 septembrie 2009

Shut up! Newbies must be seen and not heard!

Mi-am amintit ieri de un super "comic" pe care il urmaream acum vreo 3-4 ani. The noob comic. Pe vremea aia era la inceput. Ateptam zi de zi noul episod si aveam grupul bine determinat de nebuni simpatici care asteptau odata cu mine. La un moment dat, a fost o pauza mai lunga, cred, intre episoade si, pentru ca nu sunt in general fan de a urmari chestii, am reusit sa uit de el. La fel si simpaticii. Dar cum cine rade la urma rade mai tarziu, am redescoperit acum ditai halca de episoade, gata de devorat.
Seria este o parodie spumoasa la adresa jocurilor tip WOW in care userii isi cresc eroul, fac tot felul de misiuni, cresc nivele. Atitudinea nu este rautacioasa, iar umorul este spumos. Cine a jucat asa ceva sau a avut prieteni care au jucat asa ceva, sigur o sa fie incantati. Limbajul, detaliile, fundalul, atitudinea ironica fata de tot felul de situatii si un perosnaj principal simpatic sunt ingredientele unui umor care pot spune cu mana pe inima ca este genul meu. Asa ca unu pe zi, 100 pe zi, fiecare dupa timpul lui, recomand cu caldura The Noob Comic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu