miercuri, 16 iunie 2010

Adevaratii campioni

Eu cred ca adevaratii campioni nu sunt cei care isi indeplinesc cu succes obiectivele sportive sau din cariera, ci cei care, cu sau fara aceste reusite, sunt primii la a fi cu adevarat oameni.

Generaţia de Aur joacă vineri pentru fetiţa adoptivă a lui Rotariu » Kasi zîmbeşte

Kassandra (5 ani), fetiţa adoptivă a lui Iosif Rotariu, are nevoie de 100.000 de euro pentru 4 operaţii şi o şansă la o viaţă normală. Generaţia de aur va juca pentru ea, vineri, un meci de caritate la Timişoara


În urmă cu doar un an şi jumătate, Kassandra era un copil lăsat să moară. A fost adusă în stare gravă la Spitalul Luis Turcanu din Timişoara, dintr-o comună de pe lîngă Lugoj. Plină de răni, de infecţii, înfometată, bătută crunt. Unul dintre miile de copii maltrataţi din România. A avut însă şansă.


"Mama Dana, mă iei acasă?"
Medicii spitalului au fost şi ei impresionaţi de micuţă. În starea în care era, nu o voia nici un centru de plasament. O doctoriţă a sunat la Dana şi Iosif Rotariu, care, pe lîngă cei doi copii ai lor, mai înfiaseră un băieţel, Cristinel, şi el cu probleme. Dana Rotariu povesteşte: "Am fost şocată cînd am văzut-o pe Kassi. Am început să vorbim şi ea m-a întrebat: . Am spus imediat şi am luat-o".

Continuarea pe Special GSP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu